آماده ارسال

قلم نوری جنیوس مدل Genius Tablet EasyPen i405 GraphicsX

ناموجود
اورجینال
جدید
خرید محصول قلم نوری جنیوس مدل Genius Tablet EasyPen i405 GraphicsX

تماس بگیرید!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
شناسه محصول: i405x

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

توضیحات

قلم نوری جنیوس i405X

قلم نوری به عنوان یک جایگزین مناسب برای کاغذ، سال ها است که مورد توجه و استفاده طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است. قلم نوری جنیوس i405X مدل جدید قلم های نوری شرکت جنیوس می باشد که امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار شده که یکی از مهم ‌ترین برتری و مزیت قلم نوری نسبت به موس آن است که نوک قلم نوری حساس به فشار است یعنی در یک برنامه گرافیکی مانند کورل دراو و فتوشاپ هر قدر نوک قلم را بیشتر به صفحه فشار دهید، خطی که رسم می‌کند پررنگ تر و ضخیم ‌تر می‌شود، درحالی‌که موس فاقد حساسیت به فشار است و خطوط رسم شده توسط موس دارای ضخامت یکنواخت است که محدودیت بزرگی در خلق آثار هنری توسط موس است. قلم نوری جنیوس مدل ایزی پن i405X را می‌ توان یکی از محصولات کاربردی طراحان دانست که با سیم قابل اتصال است. این محصول با استفاده از USB به تمامی لوازمی که ناز به قلم دارند متصل شده و به راحتی قابل استفاده است. برای اطلاعات بیشتر از این محصول با Shob360 همراه باشید.

تبلت گرافیکی Genius Easy Pen I405X به شما احساس یک هنرمند واقعی را می دهد. ابعاد کلی دستگاه 20*19.9*1 سانتی متر و اندازه ی محل کار  آن ۱۴۰×۱۰۲ میلی متر است که برای کار راحت کاربر کافی است. ضخامت 1 سانتی متری این تبلت باعث می شود که آن را به راحتی در دست گرفته و به طراحی بپردازید و یا بدون اینکه وزن زیادی را تحمل کنید هر کجا که می خواهید ببرید. این قلم ظاهری زیبا دارد و وزن آن زیاد نیست و باعث ایجاد خستگی در دست نمی ‌شود. وزن آن تنها 384 گرم است.

قلم نوری جنیوس i405X دارای یک عدد قلم بی سیم می باشد که با طراحی هوشمندانه ای که دارد باعث می شود تا ساعت ها بدون اینکه دستتان خسته شود با آن طراحی کنید و یا در اینترنت و نوشته ها گشت و گذار داشته باشید.

قلم دارای دو کلید بوده که قابل تنظیم هستند و یک هنگر که می ‌تواند کمک کند تا زمانی که به آن نیازی نیست در کنار تخته طراحی متصل شود. به همراه قلم یک قطعه فلزی ارسال می ‌شود که با کمک آن می ‌توان نوک قلم را تعویض کرد که در این مجموعه نیز یک نوک قلم اضافی برای مصرف‌ کننده بدون نیاز به هزینه اضافی ارسال خواهد شد .

لم مورد نظر حساس به فشار است بدین معنی که زمانی که نیاز است پاسخی دریافت شود می ‌توان به نرمی آن را فشرد. میزان حساسیت فشار قلم 1024 و دقت قلم 2560lpi است. حساسیت این قلم به فشار باعث می شود که اگر در یک برنامه گرافیکی مانند فتوشاپ و کورل دراو، هرچه نوک قلم را بیشتر به صفحه فشار دهید، خطی که رسم می ‌کند پررنگ تر و ضخیم‌ تر می‌ شود، که این ویژگی یکی از برتری های این نوع از قلم های نوری نسبت به موس می باشد، چراکه موس فاقد حساسیت به فشار است و خطوط رسم شده توسط موس دارای ضخامت یکنواخت است.

قلم نوری جنیوس i405X از قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز Vista، XP، 2000 و 7/8/10 و بالاتر و همچنین مک OS 10.4 برخوردار است. علاوه بر آن i405x تقریبا با همه اپلیکیشن  های طراحی دیجیتال هماهنگ می باشد.

این مجموعه شامل نرم افزار اختصاصی (Pen Signer ، Pen Pen و Pen Notice) است که به شما امکان می دهد عملکرد دستگاه را گسترش دهید و به کاربر در ایجاد اسناد و ارائه های گرافیکی و دست نویس کمک کنید.

این تبلت تنها توسط باتری AAA موجود تغذیه می شود.

اقلام همراه تبلت گرافیکی Genius Easy Pen I405 / I405X شامل موارد: CD درایور و نرم‌ افزارها, دفترچه راهنما, دو عدد نوک قلم, یک عدد باتری قلمی سایز AAA, یک عدد قلم بی ‌سیم.

آیا قلم نوری فقط تنها برای طراحان است؟ خیر، اگر صادقانه بگویم در ابتدا قلم نوری به منظور ثبت امضاء الکترونیکی و استفاده در اتوماسیون های اداری استفاده می شد. اما الان طیف مصرف کنندگان قلم نوری در حوزه های مختلف بیشتر شده است. به طور مثال مصرف کنندگان قلم نوری برای تدریس های آنلاین خیلی بیشتر شده اند. قلم نوری می تواند مورد استفاده پزشکان برای ثبت دیجیتالی نسخه های خود نیز قرار گیرد. قلم نوری برای نوشتن به فارسی و انگلیسی و در واقع ثبت دست خط در نرم افزار های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. دانشجویان و فعالان حوزه معماری و نقشه کشی از دیگر مصرف کنندگان قلم نوری هستند.

دقت و عملکرد خیلی خوب
طراحی و ظاهر خیلی خوب
کیفیت ساخت خیلی خوب
ارزش خرید در برابر قیمت خیلی خوب
مشخصات

مشخصات

گارانتی

12 ماهه شاب

ابعاد

20 × 19.9 × 1 cm

نوع اتصال

با سیم

نوع رابط

USB

برند

جنیوس

تعداد باتری

یک عدد

نوع و سایز باتری

قلمی آلکالاین سایز AAA

میزان حساسیت فشار قلم

1024

تعداد کلیدهای قلم

1 عدد

اقلام همراه

CD درایور و نرم‌افزارها, دفترچه راهنما, دو عدد نوک قلم, یک عدد باتری قلمی سایز AAA, یک عدد قلم بی‌سیم

محدوده فعال

102 × 140 میلی‌متر

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از هایپر مارکت شهریار خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دقت و عملکرد

طراحی و ظاهر

کیفیت ساخت

ارزش خرید در برابر قیمت

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

محصولات بیشتر
تماس بگیرید!