سوالات متداول

سوالات متداول

1- در صورت برگشت کالا وجه بنده چه می شود؟

پاسخ:  در صورت برگشت کالا وجه شما حداکثر تا 72 ساعت کاری به شماره حساب اعلامی شما بازگشت داده می شود و یا در صورت تمایل کل مبلغ بعلاوه 2 درصد هدیه به کیف پول شما انتقال داده می شود تا در خریدهای بعدی استفاده گردد.

2- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ” سفارشات من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

3- آیا برای تحویل کالا می توانم به آدرس شما مراجعه کنم؟

 پاسخ: بله شما می توانید پس از حداقل 10 ساعت از خرید تان با مراجعه حضوری به آدرس مجموعه نسبت به تحویل کالای خود اقدام نمایید.

 4- من همکار هستم چگونه می توانم نسبت به خرید تعدادی اقدام نماییم؟

 پاسخ: شما باید جهت خرید همکاری حتما با بخش فروش همکار تماس تلفنی برقرار کرده و در خواست ارتقا حساب کاربری خود را به همکار اعلام نمایید تا بتوانید با قیمت های همکاری خرید نمایید.

5- آیا شما تحویل رایگان دارید؟

پاسخ: تنها برای فاکتور های بالای پنج میلیون تومان به بالا تحویل رایگان وجود دارد.

 6- آیا برای دریافت محصولات نیاز به عضویت هست؟

پاسخ: بله، جهت دریافت کلیه محصولات سایت نیاز هست حتما در سایت عضو شوید. این عضویت بصورت کاملا رایگان می باشد.

 7- چرا شماره تماس و ایمیل من را دریافت میکنید؟

پاسخ: شماره تماس و ایمیل شما صرفا جهت اطلاع رسانی از انتشار محصولات و هدایای جدید ، تحویل سفارشات و ارسال فاکتورها دریافت میگردد.

 8- من نمیدانم کیف پول چیست؟

 پاسخ: کیف پول به شما این امکان را میدهد که در هنگام انتخاب مرحله پرداخت میزان واریز وجه را از شارژ موجودی کیف پول کم کنید. برای اینکه کیف پول شما دارای شارژ کافی باشد باید از قبل آن را شارژ کرده باشید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!